terça-feira, 16 de agosto de 2011

BEAUTIFUL

It's hard to love you this much
My shyness has to have an end
I need to lose my fear of talking
I have to speak out not to lose you
I miss you so much when you disappear
I feel like crying  your name out loud
It's almost madness, an obsession
There's only one way to make me happy
Make you stay in my life forever
Close to my eyes and my heart
I have to tell you
Every day, every night you're my dream
It's an endless passion
I give my life for a kiss
I want your for me

LINDO ( tradução - beautiful)

Difícil demais te amar assim
Minha timidez tem que ter um fim
Preciso perder o medo de falar
Pra não te perder vou me declarar
Morro de saudade quando você some
Dá uma vontade de gritar seu nome
Quase uma loucura, uma obsessão
Pra me sentir feliz, só tem uma saída
Fazer você ficar de vez na minha vida
Perto dos meus olhos e do coração
Eu preciso te dizer
Todo dia, toda noite
O meu sonho é você
É paixão que não tem fim
Dou a vida por um beijo
Quero ter você pra mim

Nenhum comentário: